Imate občutek, da stvari ravno takrat, ko je najbolj potrebno, ne tečejo tako kot bi morale?
Vam računalnik jemlje vaš dragoceni čas?
Prav tu vam lahko priskočimo na pomoč z našimi dolgoletnimi izkušnjami s področja svetovanja in vzdrževanja osebnih računalnikov in računalniških sistemov.
Glede na vaše potrebe bomo skupaj izbrali za vas najprimernejši način sodelovanja:
V tem primeru se na vaš klic odzovemo v najkrajšem možnem času. Storitve se obračunavajo glede na porabljen čas ter s fiksno ceno obiska za Ljubljano in okolico. V primeru večje oddaljenosti se pot zaračunava glede na porabljen čas na poti in kilometrino.
Zakup servisnih ur
V primeru zakupa servisnih ur se dogovorimo za mesečno število zakupljenih ur, katere plačate v začetku meseca in jih nato koristite tekom meseca. Vsaka dodatna ura se vam zaračuna sproti, pri čemer se upošteva že v naprej dogovorjen popust. Z zakupom servisnih ur si zagotovite hitrejši odzivni čas.
Mesečni pavšal
V primeru mesečnega pavšala se po pregledu vaše opreme dogovorimo o opremi, ki bo zajeta v pogodbi, in glede na njeno stanje določimo ceno mesečnega pavšala. Za posebnosti vašega podjetja se bomo osebno dogovorili. S to pogodbo imate zagotovljen osemurni odzivni čas in fiksni mesečni strošek, ne glede na količino dela, potrebnega za odpravo napake. Prav tako ste deležni dodatnih ugodnosti pri nakupu nove opreme. V ceno mesečnega pavšala niso vključeni stroški nadomestnih delov.
Za dodatne informacije pokličite 01 426 17 93 ali pišite na servis@hestia-pro.si